17 Οκτωβρίου 2012

Dog Award!

Όπως θα έχετε ήδη καταλάβει, τον τελευταίο καιρό έχω δουλέψει σκληρά (μιλάμε για πολύ δουλεία όμως) και ο World Wide Fund for Nature (WWF) με το Πάντα logo και τα MTV (Animal) Awards μου απένειμαν αυτό το υπεροχοτέλειο βραβείο τιμής ως ένδειξη ευγνωμοσύνης για τους κόπους μου! Θα ήθελα λοιπόν να ευχαριστήσω όλους αυτούς που με στήριξαν, τους φίλους μου... Εε.. Στοπ!


Οκ, ψέματα λέω το παραδέχομαι δεν έγινε έτσι.
~:~:~ Rewind ~:~:~

Το βραβειάκι αυτό μου το χάρισε λοιπόν μια πολύ πολύ καλή νεράιδα και φίλη μου! Η Selena :D (..Αμέ, ξέρω και νεράιδες! Χα!) Βέβαια, το Dog Award αυτό πάει πακέτο με κάποιους κανόνες... Πρέπει λέει, ν' απαντήσω σε 4 ερωτήσεις και μετά να χαρίσω κ' εγώ με τη σειρά μου το βραβείο αυτό σε 10 άτομα της επιλογής μου.

Ερωτήσεις:
1) Ποια η αγαπημένη σου ράτσα σκύλου?
2) Σε ποιο ζώο έχεις ιδιαίτερη αδυναμία?
3) Έχεις κατοικίδια και αν ναι τι ζωάκια είναι?
4) Εσύ πως περνάς τ' απογεύματά σου με τους καλύτερους φίλους σου?

Απαντήσεις:

1) Ωχ.. Πρώτη ερώτηση και κατευθείαν στα δύσκολα.. Λοιπόν, θα κάνω την καρδιά μου πέτρα αδικώντας κάποιες ράτσες αναγκαστικά και θα βάλω 1o το Cocker Spaniel με πολύ μικρή διαφορά φυσικά από τα παρακάτω (σε τυχαία σειρά):
Beagle (αυτά πολύ ζορίστηκα να μην τα βάλω πρώτα.. :P),
Dalmatian (γιατί ο Πόνγκο & η Περντίτα αφήσανε γλυκά παιδικά τραύματα..),
Shetland Sheepdog (γιατί και η Lassie.. για ανάλογους λόγους ^^),
Eskimo Dog (νομίζω τα μικρά λίγο περισσότερο),
Golden Retriever (μοιάζει, αλλά δεν είναι Labrador),
Field Spaniel και Labrador Retriever (αυτά τα δύο είναι μετά από τα υπόλοιπα).

2) Οι κουκουβάγιες έρχονται με μικρή διαφορά μπροστά απ' τα άλογα.. (Αν και κανονικά δε θα 'πρεπε να συγκρίνονται, αλλά άντε..)

3) Είχα κατά καιρούς απ' όλα (τα κλασσικά), εκτός από πτηνά. Τώρα πλέον δεν έχω κανένα για οικονομικούς, αλλά και ψυχολογικούς λόγους (δεν είναι και πολύ εύκολες οι απώλειες ξέρετε..).

4) Εε.. Γιατί μόνο τ' απογεύματα? xD
4a: Στα 12-14 μου θυμάμαι έλιωνα να παίζω στο σπίτι με τις γάτες μου. Γρατζουνιές να θες!.. Και φυσικά, επειδή ήταν και πολύ μοντέλα, πόζαραν συνέχεια στο φακό... :P
4b: Αργότερα θυμάμαι, με το Chihuahua που είχαμε (στο άλλο το σπίτι), τρέεεεχαμε με τις ώρες και κάναμε γύρους από δωμάτιο σε δωμάτιο. Το αναθεματισμένο δεν κουραζόταν ποτέ! Βόλευε και η διαρρύθμιση του σπιτιού, οπότε οι "φαύλοι κύκλοι" ήταν η καθημερινή μας ασχολία.. :P

Τώρα βέβαια, για να μη χαλάμε και την παράδοση, σιγά μην υπάκουα στους κανόνες ως έχουν.. Θα τροποποιήσω λίγο τα πράγματα λοιπόν (κλασσικά) και θα δώσω το Dog Award σε 5 άτομα μόνο, χωρίς ελπίζω κανείς να μου κρατήσει κακία...
Και έχουμε και λέμε (με τυχαία σειρά):

Στον Liani γιατί ξέρω ότι του αρέσουν τέτοια παιχνιδοερωτηματολόγια! :D
Στην Katerina... γιατί της χρωστάω και εγώ ένα βραβειάκι! (ήθελα να στο δώσω τέλος πάντων! xD)
Στην ΝέΜεΣις γιατί θέλω να μάθω το πόσο αγαπάει τα ζώα! (για το ότι τ' αγαπάς είμαι σίγουρος! ^^)
Στην Sweet Truth! για να για να μας πει την γλυκιά της αλήθεια περί των σκύλων και των ζώων γενικά! :)
Στην Γλύκα γιατί πιστεύω ότι αγαπάει σκυλιά και θέλω να το εξακριβώσω! :P


W.O.M. Award!
Επιπλέον, (φυσικά θα υπήρχε και επιπλέον), για να μην ξεχνιόμαστε,
σας χαρίζω κ' αυτό με αγάπη απ' όλες μου τις κουκουβάγιες.. :)
Μη μας ξεχνάτε, ακόμη κι αν χάνεστε..

8 σχόλια :

Jade είπε...

Μια ερώτηση (τώρα που το θυμήθηκα):
Η Λαίδη απ' την ταινία, Cocker δεν είναι??

flash είπε...

έχω τρελή αδυναμία στα beaglάκια!!! και θα ήθελα πάρα πολύ-δηλαδή σίγουρα θα γίνει κάποια στιγμή, είναι σαν όνειρο ζωής-να είχα ένα retrieverάκι :)) ναι ναι golden, το ξέχασα.. αυτή την αγκαλιά την ξανθιά με το μόνιμο χαμόγελο στη μουσούδα ακόμα και όταν κατσουφιάζει :)))
-και τα beaglάκια το έχουν αυτό το χαμόγελο :) βασικά για να λέω την αλήθεια θα ήθελα ένα μεγάλο σπίτι με πιο μεγάλο κήπο για να έχω κανα δυο από το καθένα :))) ή και αλλα σε αυτήν την περίπτωση, για να είναι ακόμα πιο κοινωνικά και ευτυχισμένα :)

το πολύ άσχημο με εμένα αν και ποτέ δεν είχα είναι οτι αγαπάω και τα πουλάκια, τα καναρινάκια.. είναι υπέροχη συντροφιά με το κελάηδημά τους τί να λέμε.. όμως νομίζω πως δεν θα μπορούσα ποτέ να έχω στο σπίτι μου ένα.. να το κρατάω σε ένα κλουβί σκλαβωμένο είναι μια σκέψη που θα μου έκλεβε εντελώς την χαρά.. εξάλλου το πουλί είναι από τη φύση του ελέυθερο, δεν είναι καν εξημερωμένο για κατοικίδιο, αν ήταν έτσι, γιατί να το έχουμε σε κλουβί;; θα μου πεις και στο σκύλο χρησιμοποιούμε λουράκι.. ναι αλλά όταν βγαίνουμε στο δρόμο.. στον χώρο του ο σκύλος δεν θα επιθυμήσει να φύγει.. ένα πουλί όμως; γι αυτό λέω...

φυσικά αγαπάω τις γάτες :))) είναι τρελές!!!! σου είπα παραπάνω οτι ποτέ δεν είχα κατοικίδιο; όχι; ε στο λέω τώρα :p ναι αλλά γάτες είχα!! θέλω να πω.. είχα κατά καιρούς τρεις τέσσερις γάτες που έρχοταν στην αυλή του πατρικού, έβρισκαν φαγητό, σουλάτσαραν, έπαιζαν αλλά όποτε ήθελαν περιπετειες εξαφανίζονταν :D ε αυτό δεν το λες και κατοικιδιο, μου άρεσε όμως.. εκτός από την αγωνία όταν χάνονταν για μέρες ή όταν χάνονταν τελείως :(
οπότε θεωρώ οτι γατούλες μπορείς εύκολα να έχεις.. να σε διαλέξουν και όχι να τις διαλέξεις.. και να τις έχεις ενώ κι εκείνες θα είναι εντελώς ελέυθερες, όπως τους αρμόζει :)

αυτά.. ευχαριστώ που με άκούσατε ^^
(χαχα είδες που το υιοθέτησα; τί κι αν δεν ξέρω τί σημαίνει; :p)

Θερμά συγχαρητήτια για την βράβευση!!!
(παραλίγο και θα το ξέχναγα :p)

:) με τη λαίδη και τον αλήτη μου - σαν ζευγάρι - έχω μια μάλλον ιδιαίτερη σχέση :ppp (δε λέω!)

και το άλογο είναι το αγαπημένο μου ζώο.. μετά το Δελφίνι!!!! :))))

κάτσε κάτσε.. δηλαδή εγώ τώρα τελείωσα; να μην πω οτι θα ήθελα και ένα τεράστιο ενυδρείο με διάφορα ψαράκια;; αλλά φοβάμαι οτι θα με νικήσουν οι τύψεις;;
(είναι βέβαιον πως τα ψαράκια δεν έχουν μνήμη;;; το ξέρω αλλά δεν το πιστεύω μωρέεεε.. δηλαδή αν είναι σε ενυδρείο δεν είναι καθόλου μα καθόλου δυστυχισμένα; πώς μπορούμε να το ξέρουμε;;)

χαχαχα ε ρε πάρλα πρωινιάτικα.....

:p

Καλημέρα! :)

flash είπε...

α τί είπα! δεν είχα ποτέ κατοικίδιο υπ'ευθύνη μου εννοούσα...
σκυλάκια ο μπαμπάς μου είχε πάντα.. χμμμ κυνηγόσκυλα ^^
και στο σπίτι όταν ήμουν μικρή, μέχρι τα δέκα περίπου (χρόνια μου, όχι σκυλάκια :p) αλλά και στο χωριό τα καλοκαίρια μέχρι και τα δέκα σκυλάκια φτάναμε -όλοι μαζί!!! :D

ξανα-Καλημέρα! :)

Jade είπε...

flash,
γεια σου πρωινή πάρλα! :D Χαίρομαι που έχεις τόση όρεξη! :)

Χαχα! Σε φαντάστηκα ήδη σε ένα τεράστιο σπίτι (σαν του Roger & της Anita) μαζί με 101 σκυλάκια απ' όλες τις ράτσες! :P

Και ναι, έχεις δίκιο. Τα πουλιά δεν είναι κατοικίδια (όπως και τα κουνέλια)..

Δες πλάκα! Η παράγραφος σου για τις γατούλες, είναι αντικατοπτρισμός της γυναίκας. Να μην το πολυαναλύσω, απλά σκέψου μια γυναίκα και ξανά διάβασε την παράγραφο. Θα γελάσεις απ' τις τόσες ομοιότητες! Φυσικά όπως οι γάτες έτσι και οι γυναίκες, δεν είναι όλες ίδιες. Μη γινόμαστε και απόλυτοι! Και έτσι κι αλλιώς, δεν το λέω για κακό, τις αγαπάω τις γάτες γι' αυτό ακριβώς που είναι.. ;)

...ιδιαίτερη σχέση ε? :0
(Μη λες!)

Δελφίνι ε? Χμμ.. Πότε μου δεν μπόρεσα να σπάσω τον πάγο με τα ζώα της θάλασσας.. Ίσως φταίει η ίδια η θάλασσα που δεν την πάώ και πολύ.. ^^' (πολύ πιθανό τώρα που το σκέφτομαι)

Μη σκας για τα ψαράκια, μια χαρά είναι σε διαβεβαιώ. :) Μη σου πω είναι και άπλα άμα τα 'χεις σε μεγάλο ενυδρείο! :P

Ps: Αυτό ^^ είναι φρυδάκια! Μπορεί να το δεις και έτσι ^_^ ή ^-^ ή ^.^
Απλά τα άλλα είναι πιο "γλυκά" και εμφανές χαρούμενα πρόσωπα. Αυτό είναι λίγο πιο πονηρό (γιατί δεν συνοδεύεται από στόμα..) ;)
(Έλεγα μια μέρα να κάνω κάπου στην αριστερή στήλη (η και στη δεξιά) ένα ένθετο με όλα αυτά τα περίεργα emoticons για όσους δεν τα ξέρουν, αλλά μετά μου φάνηκε λίγο χαζό.. Και το άφησα.. :P

Δυστυχώς ήμουν όλη μέρα στη σχολή (κλασσικά) οπότε σου ανταποδίδω την καλημέρα σου με μια καληνύχτα (που κ' αυτή είναι καθυστερημένη για να πω την αλήθεια.. xD)
Πολύ καληνύχτα σας λοιπόν! :)

Jade είπε...

Γλύκα,
χαχαχα, εγώ συμπεριέλαβα και τον αδερφό μου όταν είπα ότι είχα απ' όλα κλασσικά κατοικίδια.. :P

Το γατάκι στη φωτό είναι ένας μικρός Garfield! Το λάτρεψα! :D

Χαχαχα! Γιατί να το πεις Γουρούνι το καημένο? Και αν είχες γουρουνάκι δηλαδή πως θα το 'λεγες? xD
Τώρα θυμήθηκα και μια γνωστή μου που ήθελε να πάρει μια σκυλίτσα και να την ονομάσει Tequila!

Καληνύχτα σου!
:)

Liani είπε...

με γαμησες πρωινιατικα λολ
high hopes και ψαχνω για μαχαιρι να κοψω φλεβες. Ξυπνησα που ξυπνησα χωρις τρελα οπτιμιστικη ορεξη ακουω και αυτο και νιωθω να γλυστραω ολο και πιο κατω.

παω να βαλω δικη μου playlist μπας και καταφερω να γραπωθω απο καποιο κοκο αμμου για να σωσω την μερα :Ρ

ΥΓ: ακου αυτο το βρηκα κατα τυχη, και εχει κατι που με τραβαει σαν μαγνητης (δεν εχω ιδεα για το τι μιλαει γιατι δεν ακουσα ακομη τους στιχους :Ρ)

https://www.youtube.com/watch?v=ksrFRkA8J4w

Jade είπε...

Liani,
καμιά φορά το κουμπάκι "next" μπορεί να αποβεί μαγικό! :P Δοκίμασέ το μέχρι να πετύχεις τους Doors κ' όλα θα γαληνέψουν.. ^^

Ωραίο και το κομματάκι σου, αν και είναι λίγο, χμμ, gay θαρρώ, έχει φάση για πρωί.. :D

Άσε το μαχαίρι και πιάσε το βιολί.. ;)
Άντε καλά, δε σε πρίζω άλλο. :P

Ohayo gozaimasu ψηλέ! :D

Prisoned Soul είπε...

Λοιπόν... έχουμε και λέμε:
1)αγαπημένες ράτσες σκύλων:
-Labrador Retriever
-Rottweiler
2)αδυναμία στα παρακάτω ζώα με σειρά προτίμησης:
-άλογο
-αετός
-σκύλος
-καρχαρίας
3)κατοικίδια δυστυχώς δεν έχω!!
Είχα μικρή 3 ψαράκια και πάντα ήθελα και θέλω ένα σκυλάκι αλλά δεν το επιτρέπουν οι γονείς μου... :(
4)απογεύματα ε; μάλλον απόγευμα προς βράδυ γιατί αλλιώς όχι φίλοι, βιβλία της σχολής και σχολή!
Απόγευμα προς βράδυ λοιπόν συνήθως θα πάμε βόλτα, περπάτημα μέχρι να μην αισθάνεσαι τα πόδια σου! αυτό φαίνεται να είναι το moto μας σε κάποιον που δεν μας ξέρει!
Μετά κάπου καφεδάκι για ξεκούραση και αν δεν εχουμε όρεξη για έξω (ναι μια στις τόσες τυχαίνει και αυτό!) στο σπίτι κάποιου απ όλους για ταινία και συζήτηση!! :)
Ελπίζω να έλυσα κάθε πιθανή απορία!
Και συγγνώμη που δεν θα φιλοξενήσω στο blog αυτό το παιχνιδάκι!