29 Δεκεμβρίου 2021

Ένας ακόμα εγώ.

Άλλη μια χρονιά αντιμέτωπος με το πέρασμα του χρόνου· με την αναπόφευκτη, αυστηρή σύγκριση του περσινού μου "εγώ". Και κοιτάζω στον καθρέφτη. Κοιτάζω μέσα απ' τον καθρέφτη και πέρα από αυτόν. Κοιτάζω πίσω· πόσα άλλαξαν, πόσα θα ήθελα να είχαν αλλάξει, για πόσα από αυτά προσπάθησα πραγματικά και πόσα άφησα απλά να έρθουν, σαν ένας απαθής παρατηρητής. Για πόσα μετάνιωσα (ή όχι) και πόσα από αυτά τα εκτιμώ ως λάθη ή σωστά μου...



Είμαι ήρεμος άνθρωπος, χωρίς ιδιαίτερα άγχη και στρες.
Δε με καταβάλουν (σχεδόν) ποτέ τύψεις και πολλές φορές αυτή η ηρεμία μεταλλάσσεται σε ψυχρότητα και απάθεια.
Δε συγκινούμαι εύκολα με τους ανθρώπους και τις καταστάσεις γύρω μου, αλλά κάτι -φαινομενικά άκυρο- μπορεί να με φέρει σε αυτήν τη θέση και όταν συγκινηθώ, η κλιμάκωση πιθανότατα είναι ραγδαία και απ' τη μια στιγμή στην άλλη αλλάζω έντονα πρόσωπο/έκφραση και βουρκώνω.
Δεν είμαι καθόλου ευαίσθητος, αλλά, στο καλλιτεχνικό κομμάτι, είμαι πολύ ρομαντικός.
Δε σκέφτομαι πολύ το μπροστά, αλλά αναπολώ συνεχώς τις όμορφες στιγμές τού πίσω.
Με κουράζουν γρήγορα τα παιδάκια και δε συμπαθώ τα μωρά, αλλά φτιάχνω ατελείωτες φανταστικές ιστορίες με μικρούς ήρωες ή/και ζωάκια· στο μυαλό μου, στο χαρτί, αλλά και γύρω μου στην καθημερινότητα.
Είμαι πάρα πολύ υπομονετικός, αλλά δεν παίρνω εύκολα απόφαση ν' αλλάξω πράγματα που μ' ενοχλούν και η υπομονή μου καταντάει εις βάρος μου...
Δεν είμαι αναποφάσιστος· ξέρω (σχεδόν) πάντα τι θέλω, απλά δεν κάνω εύκολα κίνηση.
Είμαι η ψυχή τής παρέας όταν έχω καλή διάθεση, αλλά και η πιο μαύρη ψυχή στον χώρο, άμα μελαγχολήσω.
Δεν μπορώ να κρατήσω εύκολα και με διάρκεια τη διάθεσή μου ψηλά, αντιθέτως μπορεί να πέσει κατακόρυφα με μια αρνητική σκέψη που θα μ' αγγίξει.. Με άλλα λόγια, θα έλεγα πως η ψυχολογία μου (πλέον) είναι σαν ένας πύργος από τραπουλόχαρτα.
Δεν είμαι πραγματικά κοινωνικός και δύσκολα μιλάω πρώτος, αλλά είμαι ιδιαίτερα προσαρμοστικός σε πρωτόγνωρες καταστάσεις ή αυτές εκτός των συνηθειών μου, με αποτέλεσμα να γίνομαι εύκολα καλή παρέα.
Ανοίγω πολύ εύκολα μακροσκελείς κουβέντες με αγνώστους που "το σηκώνουν", αλλά δε συστήνομαι ποτέ με όνομα και χειραψία, αν δεν κάνει πρώτα ο άλλος κίνηση.
Είμαι υπερ-αναλυτικός και πολύ οργανωτικός, αλλά μπορώ πολύ ευχάριστα να ζήσω σε μια κατάσταση αταξίας, χωρίς πρόγραμμα, αρκεί πρώτα να το έχω "συζητήσει" και αποδεχτεί με τον εαυτό μου.
Είμαι πολύ ρεαλιστής και σε σοβαρές συζητήσεις, καμιά φορά, καταντάω κυνικός.
Μπορώ να συζητάω και ν' αναλύω για ώρες για πράγματα που με αφορούν, και να απευθύνομαι στον εαυτό μου σε τρίτο πρόσωπο.
Δεν είμαι ο τύπος που θα σου πει "στο είπα εγώ", αλλά δε θα καθίσω με κλειστό το στόμα, αν μου ζητήσεις τα "ρέστα".
Δεν "κάνω το καλό" καθημερινά, αλλά έχω ξεχάσει τι σημαίνει η λέξη εκδίκηση και δεν ανταποδίδω ποτέ μια "μπουνιά"...
Δεν είμαι παρορμητικός, αλλά ενθουσιάζομαι εύκολα με πράγματα που αγαπώ.
Δε μου αρέσουν οι εκπλήξεις, αλλά λατρεύω τα δώρα.
Παρατηρώ όλες τις ατέλειες της ρεαλιστικής ζωής γύρω μου, αλλά μπορώ να πιώ ήσυχος τη μπύρα μου, βλέποντας ένα στραβό κάδρο στον απέναντι τοίχο.
Είμαι τελειομανής και αργώ πολύ στη δουλειά μου, αλλά το αποτέλεσμα πάντα με ανταμείβει.
Με εξαίρεση τα rulebook των επιτραπέζιων παιχνιδιών, δεν έχω καθόλου καλές σχέσεις με τα βιβλία, αλλά εκτιμώ πολύ τον γραπτό λόγο και θεωρώ σπουδαία τέχνη την ικανότητα να μπορείς να αποτυπώνεις/διατυπώνεις ορθά, με σωστή δομή και ακρίβεια, τις σκέψεις σου στο χαρτί· ακόμα και σε ένα απλό chat text!
Μισώ τα greeklish, αλλά έχω συμφιλιωθεί με την ιδέα ότι "συνυπάρχουμε".
Δε με αγγίζουν τα μουσεία, οι μεγάλες πινακοθήκες, οι βιβλιοθήκες και τα όποια ιστορικά σημεία μιας πόλης/χώρας, αλλά λατρεύω τα ταξίδια με φίλους και το χτίσιμο αυτών (καθώς και της ομαδικής ψυχολογίας), το διάστημα πριν συμβούν.
Δε θα άλλαζα ποτέ τη διαμονή σε camping/σκηνή, με αυτήν ενός χλιδάτου ξενοδοχείου· προτιμώ να πιαστώ στο ταπεινό, φουσκωτό μου υπόστρωμα και να με σιγοψήνει ο πρωινός ήλιος, μέχρι να μην μπορώ άλλο και να ξυπνήσω εξαιτίας του.
Θεωρώ τις μουσικές συναυλίες ανεκτίμητες εμπειρίες, ακόμη κι αν είναι να πάω μόνος.
Αγαπώ πάρα πολύ τα ζώα, αλλά με κουράζουν τα κατοικίδια.
Λατρεύω τον ήλιο και το καλοκαίρι, ενώ χαροπαλεύω με την ψυχολογία μου το χειμώνα...
Είμαι καλός φίλος, καλός στις συμβουλές και στο να στηρίζω κάποιον που τραβάει ζόρια, αλλά στα δικά μου ζόρια, θέλω την ησυχία μου και μια τρύπα να χωθώ, για να τ' αντιμετωπίσω μόνος.
Δεν είμαι ιδιαίτερα εγωιστής ούτε πεισματάρης, αλλά μου ανάβουν τα λαμπάκια όταν κάποιος μου προσδίδει λανθασμένα -κατά την άποψή μου- στοιχεία στον χαρακτήρα μου ή διαστρεβλώνει την εικόνα μου σε κάποιον τρίτο.
Δε νευριάζω εύκολα και είμαι πολύ συζητήσιμος, αλλά όταν νευριάζω γίνομαι ιδιαίτερα ειρωνικός και η αλλαγή στη συμπεριφορά μου είναι εμφανής.
Εκτιμώ τις συμβουλές, αλλά οριακά (δε) βγαίνω εκτός ελέγχου με τις υποδείξεις.
Δεν ξεχνώ ποτέ κάτι που έχω πει/υποσχεθεί ότι θα κάνω και μου τη δίνουν απίστευτα οι "ευγενικές" υπενθυμίσεις.
Πολλές φορές, όταν παίζω μουσική ξεχνάω τον ήρεμο άνθρωπο μέσα μου και πλημμυρίζω ανεξάντλητη ενέργεια που επιζητά αδιάκοπη εκτόνωση.
Θέλω να τα έχω καλά με όλους, αλλά προσπαθώ (όλο και περισσότερο) να θυμάμαι να είμαι και ο εαυτός μου.
Είμαι μόνος, ακόμη κι όταν είμαι με τους ανθρώπους μου παρέα...
Δεν ξέρω ν' αγαπώ, αλλά θέλω και προσπαθώ συστηματικά να μάθω.
Είμαι 31, αλλά και 18 χρονών. Και είμαι απόλυτα συμφιλιωμένος (και) μ' αυτό.


Μπορεί για τον κόσμο ολόκληρο κανείς να μην είναι τέλειος,
αλλά για κάποιον, μπορεί να είσαι ο τέλειος κόσμος του.