14 Ιουνίου 2015

Don Blackbeard and his crew presents...

Ορίστε λοιπόν ένας απ' τους βασικότερους λόγους που έχω χαθεί τόσο πολύ τους τελευταίους μήνες.. Έφτασε επιτέλους ο καιρός που κι εγώ με τη σειρά μου -ποιος θα το περίμενε- ετοιμάζω την πτυχιακή μου εργασία! (Τη μία απ' τις δύο..) Η μουσικοθεατρική παράσταση "Δον Μαυρογένης" λοιπόν, σε λίγες μέρες παρουσιάζεται στο δημοτικό θέατρο Κέρκυρας, παρακαλώ! ^^
Ένα δημιούργημα μπόλικης φαντασίας και έμπνευσης, φτιαγμένο με πολύ όρεξη και μεράκι. Αποτελείται από 4 μέρη, στα οποία ο κάθε ένας από τα παιδιά που αναγράφονται παρακάτω στην αφίσα είναι υπεύθυνος για τη μουσική σύνθεση του μέρους του, αλλά και όχι μόνο... Στην ουσία, δηλαδή, είναι τέσσερις πτυχιακές εργασίες μαζί που συντελούν σε ένα πολύ μεγαλύτερο project. Με μεγάλη μου χαρά λοιπόν, σας παρουσιάζω και την αφίσα μας! Πιστεύω μας βγήκε όμορφη. :)


Το σενάριο της παράστασης ήταν έμπνευση του Ιάσονα Β. στα πλαίσια μιας εργασίας ενός μαθήματος της σχολής μας, ακριβώς 1 χρόνο και 3 μήνες πριν, όπου μου ζήτησε να τον βοηθήσω παρηστάνοντας τον πειρατή πλάι στον ίδιο, δηλαδή τον καπετάνιο μου. Αυτό ήταν αρκετό... Πλέον είμαστε πάνω από 20 άτομα που συμμετέχουν συνολικά σ' αυτήν την περιπέτεια και η δεκάλεπτη τότε εργασία έγινε πλέον πενήντα λεπτά παράσταση! Αυτά τα λίγα και κλείνω εδώ, γιατί έτσι και ξεκινήσω να μιλάω για τον κόπο όλου αυτού...αφήστε.Και οι πρόβες συνεχίζονται, όπως μαζί τους συνεχίζεται και η εξεταστική...

12 σχόλια :

elanor είπε...

Αν πάρεις πτυχίο να το γιορτάσουμε! θέλω φωτογραφία με τήβενο και αφιέρωση :)

Jade είπε...

Γλύκα,
και που να δεις και την παράσταση!! :D
Θα κοιτάξω ν' ανεβάσω βίντεο (..ελπίζω να βγήκε καλό..) κάπου να το δείτε. :)



elanor,
χαχαχα! Κάααατσε μέχρι να πάρω πτυχίο έχουμε καιρό ακόμα.. Έχω μία ακόμη πτυχιακή να παρουσιάσω τον Σεπτέμβριο και 5 μαθήματα που δεν πρόλαβα να δώσω τώρα λόγω της παράστασης..

Clementine είπε...

Έλα ρεεε !!! Πολύ ωραία η αφίσα :) Η παράσταση πώς πήγε????? Θα προχωρήσετε και σε περιοδεία ?? Θέλω αυτόγραφο !! ;*******

Jade είπε...

Purple Rompishness * ( pontici ),
χαχαχαχα!! :D Περιοδεία δεν ξέρω, αλλά μέχρι να βγει η παράσταση νόμιζα θα μου 'ρθει περίοδος! :Ρ
Πήγε υπέροχα πάντως, όλοι έμειναν έκπληκτοι και εντυπωσιασμένοι.. Το τραβήξαμε και βίντεο, βέβαια δεν ξέρω πως θα φαίνεται, αλλά μόλις θα το 'χω στα χέρια μου θα στο στείλω αν θες.. :)
Τώρα λέγαμε να κρατήσουμε την ομάδα, αυτούς που θέλουν να συνεχίσουμε βασικά, και να κάνουμε είτε τη συνέχεια, είτε κάτι καινούριο.. :D Αλλά υπάρχουν θέματα γενικά, (χρόνου κλπ..). Οπότε θα δείξει.. :)

Τι κάνεις εσύ? Όλα καλά? Εγώ προχθες γύρισα θεσ/νίκη, είχε έρθει ένας φίλος από 'δω στην Κέρκυρα και κάτσαμε να κάνουμε λίγο διακοπές ας πούμε.. :Ρ Πλάκα είχε, περάσαμε πολύ ωραία. :)

Τα φιλιά μου,
καλό απόγευμααα!

Clementine είπε...

δεν είχα πατήσει την επιλογή ,απ'ότι φαίνεται , για να μου έρχονται τα μνμ στ ε-μειλ , και σου στειλα δύο φόρες το ίδιο μνμ νμζ ??! :S
Tespa,
:ΡΡ χαχαχα...μπράβο ρε , αμέ ;ΡΡ !!! Ναι , ωραίο θα 'τανε .. ^^
Εμείς με την θεατρική ανεβάσαμε τλκ το ένα μονόπρακτο , αλλά με το να ασχολιόμαστε ερασιτεχνικά , τα άλλα 3 πήγαν περίπατοο :/ Θα δείξει όπως είπες κ εσύ .. ;)


ΩΩΩ τέλειαα !! :D Μια χαρά σε βρίσκω

Εγώ βρήκα δουλειά στην αθήνα , αλλά μετα τις πολιτικές εξελίξεις και το δημοψήφισμα κατέβηκα κάλυμνο και έμεινα ..! Τουλάχιστον κάνω μπάνια , το χρειαζόμουν εξάλλου , τα ψυχοσωματικά είχαν φουντώσει και την δουλειά μπορώ να την αρχίσω και φθινόπωρο :)


Αυτά πάνω κάτω ~ :) Ελπίζω να επιζήσω ύστερα από τέτοια ζέστη και να μην λιώσω :)

επίσηςς ^.^

Jade είπε...

Purple Rompishness * ( pontici ),
απ' το να μην κάνεις τίποτα, έστω κι αυτό το ένα κάτι είναι, όλα από κάπου ξεκινάνε άλλωστε. :)

Δουλειά τέτοια εποχή και την άφησες?? Καλώς εσύ ξέρεις.. :) Τουλάχιστον κάνεις μπάνια που είπες κι εσύ!, χεχε :Ρ
Κι εμείς πήγαμε με τα παιδιά εδώ στην Χαλκιδική για 8 μέρες, προχθές γυρίσαμε.. Ήταν τέλεια και προφανώς δε μου έφτασε.. >.<
Τέσπα, αν και έχω και διάβασμα στη μέση, το καλοκαίρι συνεχίζεται.. ^^

Θα επιζήσουμε μωρέ, μη "σκας"! :Ρ :Ρ

Καλή σου μέρα

Clementine είπε...

Η δουλειά είναι κυρίως για το χειμώνα , αλλά πήγα και τον ιούνιο για μία βδόμαδα για ναδω πως παέι .. μην νομίζεις , δεν θα έκανα και κάτι πάνω :/
Βσκ , έψαχνα εποχιακή κάπου εκτός πόλης και νησιού . τλκ δεν έκατσε .. και γνκ αυτός ο ιούνιος κάθε μέρα και ανατροπή ..!!!Δεν παλευότανε

Πώωω τέλειαα , λογικό είναι να μη σου φτάσει ..
Εγώ πήγα μια μέρα σύμη .. πολύυυ ζέστη !!

Θα επιζήσεις είμαι σίγουρη , για μένα δεν ξέρω :Ρ :S
(Αυτο που έχεις ένα κάρο πράγματα να κάνεις , κι όμως νιώθεις να σου χει κάτσει στο σβέρκο ένα απίστευτο πακέτο βαρεμάρας ,πώς είπαμε φέυγει ??! ) _νομίζω οτι είναι η αίσθηση κατατονίας που σου βαράει στο κεφάλι η ζέστη _φφφ

Καλό μεσημέρι !! :)

Jade είπε...

Purple Rompishness * ( pontici ),
μάαλιστα, οκ τότε, εσύ ξέρεις καλύτερα.

...Ναι, αυτή η αίσθηση είναι, μην έχεις αμφιβολίες δλδ.. Κάτι ξέρω κι εγώ.. :Ρ Και μάλλον δε φεύγει άμεσα...

Καλό μεσημερο-απόγευμα!! ^^

Ανώνυμος είπε...

Φτού , την κάτσαμε δλδ ?! dεν είμαι καλά , γνκ αυτές τις μέρες δεν είμαι καθόλου καλά , με έχουν πιάσει τα νεύρα μου , θέλω την ίδια στιγμή να κάνω πράγματα αντίθετα .. άστα , 9έλω να τελειώσει η βδομάδα οπωσδήποτε !! τώρα για τον μήνα ακόμα δεν άρχισε δεν ξέρω , αλλά άμα συνεχίσω έτσι δεν με βλέπω καλά ~ έχει κλείσει και το ψυχιατρείο της λέρου , άσε δράμα σου λέω !!!


μέχρι και το ποντίκισμα με δυσκολία το κάνωω ..!

Jade είπε...

Γιατί έτσι όμως? :/
Δεν μπορεί θα υπάρχει λόγος.. Καλή υπομονή όπως και να 'χει.. Όλα περαστικά είναι.. Καλά θα πάει και ο μήνας, αρκεί να βρεις τη διάθεσή σου.. :)
Εγώ νιώθω σαν να 'φυγε κιόλας.. :/

Clementine είπε...

Na φύγει , να φύγει , αρκετά κάτσαμε : ΡΡ
Δεν είναι συνήθως ένας , είναι 15.000 , έτσι για να έχεις να εναλλάζεις -


Παρατηρούσα προχθές την ξαδέρφη μου που γκρίνιαζε , και αναρωτιόμουν
τόσο αστεία φαίνομαι και εγώ όταν δραματοποιώ τις καταστάσεις μου ;;;.

https://www.youtube.com/watch?v=-X3hdFWmerQ :}

Jade είπε...

Purple Rompishness * ( pontici ),
χαχαχα, μάααλιστα.. xD
Εξαρτάται από το γιατί γκρινιάζεις γενικά.. :Ρ Αν είναι χαζό το θέμα για αυτόν που σ' ακούει θα του φαίνεσαι αστεία, αν όχι τότε αλλάζουν τα πράγματα..
Εγώ γύρισα πίσω Κέρκυρα από χθες.. Εξεταστική, πφφ~ >.<


Ουάου.. ο.ο
Πόσο ωραία κομμάτια έχουν κάνει!! Και αυτό το Kansas City ειδικά!! :Ο
:)))